TOLONG SUPPORT KAMI CLICK SINI

Wednesday, June 18

Estrella Ella.. Ella..Ella


estrella


Band bawu ni di pangil Estrella . Band ni original from Malaysia. Best lagu- lagu band nih !
Aku suke lagu 'Ternyata' tu . Best !Ala ala jazz gitu.. Vokalis band ni lak ialah seorang awex yang cun melecun !
Awex tu namenyer Liyana. Eheh..Yang lain2 tu laki..


(ni la awex cun tersebut..wahaha)





Pada fans Estrella...sila daftarkan diri anda kat website kat bawah ni..Banyak infomation pasal band ni boleh kowang dapat kat cini..Sila daftar menggunakan email sebenar untuk mengelak berlaku kesulitan. Selepas siap daftar. Kowang activate je link yang die bagi kat email kowang..

sign up kat bawah sini

Build Your Playlist: Join OurStage, get 30 hot free tracks, build your music playlist with over 140,000 tracks




Band Members -


Liyana - Vocals / Guitars
Yob - Guitars
Jeff - Drums
Wan – Percussions
Ariff – Bass


Genre - Jazz Acoustic Indie

Influences -

The Beatles,Sheila Majid,Allahyarham Tan Sri P.Ramlee,Laura Fygi,Elliot Smith,Cranberries,Imogen Heap,The Cardigans,Sade,The Verve,Smashing Pumpkins,Ten 2 Five,Jack Johnson,Damien Rice,Blues Berry,ACDC,Stina Nordenstam,Jamiroquai,Jimmy Eat World,Frente,John Rouse,Andrea Bocelli,Sex Pistol,Ashes Rise,Jewel,Envy














For More Info - visit dowang nyer Myspace !

3 comments:

  1. Bagusnyer blog engko ni yer.. lame aku tak jenguk kat blog engko nie...
    Aku nie musykil lakat blog ko nie.Kenape tak tukar2 layout blog nie
    Kalu ko nak mudah visitor blog ko ni senang nak comment apa kate ko pergi kat post blog aku nie..

    http://technoraz.blogspot.com/2008/07/new-inline-comment-for-blogger-is-in-my.html

    Tengok kat blog aku, kan banyak org komen tuu.Lepas aku gune tutorial nie la comment kat blog aku bertambah..

    Piece!!!!

    ReplyDelete
  2. Ah.. Lupa nak cakap, blh kite exchange blog link? Mudah-mudahan meningkat la visitor blog..

    ReplyDelete